درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 13:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9654صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 2 فروردین 1393 - 04:09
انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
در پی برگزاری هشت دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال های 91-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی درتیرماه سال 93 برگزار نماید.
  

فراخوان نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی برگزاری هشت دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال های 91-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی درتیرماه سال 93 برگزار نماید.


      اهداف
آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات
انتخاب و معرفی الگوی مناسب در حوزه انتشارات
تبیین نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
انتخاب راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک


     بخش رقابتی
1) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومی هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش های مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می گردد.
2) انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هشت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس، مصاحبه، و صفحه آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد و در مجموع هشت نشریه برتر ادارات روابط عمومی تهران و همچنین هشت نشریه برتر روابط عمومی های استان برگزیده خواهد شد.
3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخه های زیر، ارزیابی می شوند:
3ـ1 کتاب
3ـ2 بروشور
3ـ3 پوستر
3ـ4 ویژه نامه
3ـ  5 فیلم و تیزر
4) انتخاب برترین و بهترین ارتباط الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومی ها در چهار شاخه مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان ها برگزیده می شود:
4ـ1 وبسایت
4ـ2 مولتی مدیا
4ـ3 خبرنامه الکترونیکی
4ـ4 نسخه موبایلی سایت
5) انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب
5  ـ1 تبلیغات در نشریات
5  ـ2 رپرتاژ آگهی
6) انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوا در خصوص بریده جراید و نشریات سازمانی
7) انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان این حوزه انتخاب شوند.
   

 شرایط ثبت نام و شرکت در جشنواره
به منظور تأمین بخشی از هزینه های داوری آثار در بخش رقابتی و امور اجرایی، هزینه شرکت آثار در بخش رقابتی 3/500/000ریال است.
     

مقررات جشنواره
1. آثار ارسالی در مقطع زمانی 1391 و نیمه اول 1392 تولید و منتشر شده باشند.
2. مهلت ارسال آثار به بخش رقابتی جشنواره حداکثر تا تاریخ 1393/02/30 است.
3. آثار و مستندات ارسالی، باید در واحد روابط عمومی سازمان تولید شده باشد و آثاری که به تشخیص داوران، روابط عمومی ها هیچ نقشی در تهیه و تولید آن نداشته باشد، ارزیابی نخواهد شد.
4. تعداد آثار ارسالی در هر شاخه بیش از دو مورد نباشد. در صورت ارسال بیش از دو نمونه آثار، داوران جشنواره به شکل تصادفی دو نمونه را انتخاب و ارزیابی خواهند کرد.
     

کارگاه های آموزشی
1. اینفوگرافیک در روابط عمومی
2. شیوه نگارش درفضای وب
     

سومین همایش تخصصی تولید محتوا
هزینه شرکت در همایش تخصصی، شامل حضور در مباحث و سخنرانی های علمی، دریافت بسته اطلاعاتی، پذیرایی میان وعده و ناهار، مبلغ 2700000 ریال برای هر نفر است.
اعضای انجمن متخصصان روابط عمومی از 50 درصد تخفیف برخوردار هستند.
به شرکت کنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا م یشود.
    

فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی
 الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتال های سازمانی
ضعف ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان های دولتی و خصوصی
قابلیت های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی
محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
تحلیل محتوای پیام های ارتباطی
     

نحوه ارائه خلاصه ها و مقالات
لازم است موضوع مقالات ارسالی در خصوص یکی از محورهای همایش باشد.
ذکر دقیق منابع و مآخذ مورد استفاده برای تدوین مقاله، الزامی است.
 مهلت ارسال مقالات حداکثر تا تاریخ 1393/2/20 است.
    

ویژه نامه جشنواره
به منظور ارتقای غنای محتوایی ویژه نامه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، برگزارکنندگان قصد دارند تا نسبت به معرفی و چاپ توانمندی های حرفه ای روابط عمومی ها در بخشی از این ویژه نامه به شکل رپرتاژ، آگهی، گزارش و سایر قالب های محتوایی درخواستی منتشر کنند.
شایسته است این کاربرگ برای درج در ویژه نامه جشنواره تا تاریخ 20 اردیبهشت 1393 به دبیرخانه جشنواره تحویل گردد.
    

حمایت های مالی از جشنواره
حمایت های مالی شامل: بهره مندی از فرصت های روابط عمومی ـ بهره مندی از خدمات مشاوره ای ـ بهره مندی از فرصت های اعتباری و حضور در جشنواره ـ بهره مندی از فرصت های اطلاع رسانی و پوشش خبری ـ بهره مندی از فرصت های تبلیغاتی.
    

 مقررات عمومی
امکان جایگزینی افراد ثبتنام شده تا یک ماه قبل از برگزاری همایش میسر است.
تاریخ و محل تحویل کارت حضور در همایش متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن همایش الزامی است.
رعایت شئون اسلامی مانند حجاب، اخلاق و شعائر اسلامی و حفظ حرمت همایش برای همه شرکتکنندگان الزامی است.

    مشخصات تماس
تلفکس: 66977920    ـ66977917
تلفن: 8861777  ـ 88617576 ـ     نمابر: 88602308
 وب سایت: www.iaprs.ir ـ www.irancpr.ir
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمدامین آراسته
| 1393/1/3 - 08:28 |     1     0     |
سلام
احتراما،بدینوسیله اعلام آمادگی می نمائیم، دبیرخانه ی استانی جشنواره در استان مرکزی را به عهده بگیریم و برنامه های در سطح استان را به شکل هحسن برگزار نمائیم.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد عصر دانش و آگاهی
9358423441


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد